یک پژوهش جدید نشان می دهد که نیترات موجود در آب آشامیدنی می تواند خطر ابتلا به زوال عقل را افزایش دهد، اما مردم نباید نوشیدن آب را متوقف کنند. پژوهش جدید «دانشگاه ادیث کوان»(Edith Cowan University) در استرالیا و «موسسه تحقیقات سرطان دانمارک ...