کیت رفع ماتی و زردی چراغ خودرو
تماس با 09199394775
آگهی دهنده: arka sanat tivan
ارسال ایمیل
مشاهده ایمیل
قیمت: توافقی
ارسال: 349 روز پیش
بروز شده: 13 روز پیش
انقضا: 6 روز بعد
نشان کردن - فالو کردن

کیت رفع ماتی چراغ
این کیت جهت بر طرف کردن ماتی و زرد شدن و احیای مجدد چراغ ها مورد استفاده قرار میگیرد و دارای 4 گروه میباشد که در ادامه به معرفی این گروه ها می پردازیم.
1-دستگاه بخار با ایجاد حرارت محلول مخصوص را به بخار تبدیل کرده و توانایی استفاده از برق شهر را داراست. برای اعمال دقیق بخار تولید شده به قسمت های مورد نیاز از یک نازل پلاستیکی به نام هونی استفاده میکنیم. هونی ، بخار تولید شده را با دارا بودن گلویی مخصوص متمرکز کرده و شدت در اعمال بخار را ایجاد میکند.آداپتور دستگاه نیز امکان استفاده از برق شهر را برای ما فراهم میکند.
2-مواد رفع ماتی ساخت کشور آلمان میباشد و فرمول شیمیایی مخصوصی در ساخت آن به کار رفته است.این مواد با محلول ها و اسید های رقیق شده موجود در بازار متفاوت بوده و در صورت استفاده قدم به قدم اوپراتور با روش استفاده کیت دارای یک سال ماندگاری میباشد.
3-ست سمباده از 6 ورق سمباده ساخت کشور آلمان و با دانه بندی 2000،1500،1200،800،600٫400 در کیت موجود میباشد. جهت استفاده از سمباده ها خیس بودن ورق های سمباده ها الزامی بوده و در صورت استفاده نکردن از تمام سمباده ها در روند زیر سازی کیفیت نهایی به شدت پایین می اید.جهت استفاده راحت تر از سمباده پد سمباده در کیت موجود میباشد.در شرایطی که امکان جدا سازی چراغ از بدنه خودرو نمیباشد جهت جلوگیری از آسیب و خط و خش روی بدنه خودرو با چسب موجود در کیت دور تا دور چراغ روی بدنه را چسب زده و کاور میکنیم.
4-ست ایمنی مهمترین بخش این گروه ها میباشد زیرا به دلیل مخصوص بودن محلول و شیمیایی بودن آن برای حفظ ایمنی و سلامتی اپراتور حتما از این کیت در فضای دارای تهویه و انتقال هوا استفاده شود. قبل شروع فرایند اعمال بخار حتما دستکش ها را دست کرده و ماسک را جهت جلوگیری از استنشاق بخار زده و جهت محافظت از چشم ها از عینک استفاده شود.

آگهی های مشابه:
خرید لوازم یدکی خودرو
کرج (خودرو)
قیمت: توافقی
98 روز پیش
فروشگاه لوازم یدکی کیا
کرج (خودرو)
قیمت: توافقی
74 روز پیش
آگهی های ویژه
فروشگاه لوازم یدکی کیا
کرج (خودرو)
قیمت: توافقی
74 روز پیش
خرید لوازم یدکی خودرو
کرج (خودرو)
قیمت: توافقی
98 روز پیش
کنترل پنل | تماس با ما | درباره ما | قوانین سایت | تعرفه ها | دانلود اپلیکیشن | قیمت دلار
ای نیازمندی سایت نیازمندی و آگهی رایگان می باشد. (109 میلی ثانیه)
تمام حقوق این سایت محفوظ و متعلق به ای نیازمندی می باشد.
برگشت به بالا