انتشار: 181 روز پیش - بازدید: 9 - گروه: فناوری - منبع: دیجیاتو
طبق این مطالعه، در افرادی که به طور منظم چای مصرف می کنند، تراکم مواد معدنی استخوان (BMD) بالاتر از افرادی بوده که چای نمی نوشند. The post تحقیق جدید نوشیدن روزانه چای می تواند خطر پوکی استخوان را کاهش دهد appeared first on دیجیاتو. ...